De Voorbereiding - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ton Platje - WaarBenJij.nu De Voorbereiding - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ton Platje - WaarBenJij.nu

De Voorbereiding

Door: Antoon

Blijf op de hoogte en volg Ton

10 Juli 2016 | Nederland, Zwolle

Het is het weekend voor ons vertrek. Een milde opwinding heeft zich van ons meester gemaakt. Onze reis staat op punt van beginnen, nog drie dagen.
Alles wordt klaar gelegd, nagelopen, vergeten we niets..... Ja zeg ik dan je vergeet zeker iets Thea! Ze kijkt me verbaast aan overziet in een snelle blik alles wat ze heeft klaar gelegd en vraagt dan verbaast, wat dan?
Je vergeet dat we op de motor gaan, onze bagageruimte is beperkt!
Verdraait, je hebt gelijk, we gaan op de motor en ze begint de kleding weer in de kast te leggen. We houden een klein stapeltje over, waar we ons de komende drie weken mee moeten redden. Alle oplaadkabeltjes voor e-books, laptop, Iphones en communicatiesystemen liggen bij elkaar. We zijn er klaar voor. Heb je alle adressen van de mensen die we een kaart willen sturen, vraagt Thea me plotseling. Ja schat, en Dick Aalbers staat er met stip op! Waarom is dat nou weer, vraagt ze enigszins snibbig? Hij heeft betaalt voor zijn postzegel, dus.... Jij en je vrienden zegt Thea en daarmee heeft ze schijnbaar alles gezegd Donderdagmorgen heel vroeg, als het grootste deel van Nederland nog op één oor ligt vertrekken. Eerste stop Amiens/Frankrijk.

• 11 Juli 2016 - 20:09

Marjon Cocheret:

Heel veel plezier pap en mam!! Maak er een onvergetelijke reis van, wij lezen graag mee met jullie belevenissen :-)