Van Cork naar Killarney - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ton Platje - WaarBenJij.nu Van Cork naar Killarney - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ton Platje - WaarBenJij.nu

Van Cork naar Killarney

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Ton

20 Juli 2016 | Nederland, Zwolle

zo ik mag ook een stukje typen,
vandaag een mooie route gereden ,eindelijk de smalle en bochtige weggetjes waar we voor gekomen zijn met prachtige vergezichten en rotsige bergen.ik ben wel blij om op de motor te zitten en niet in een tegenliggende auto het kan allemaal maar net op sommige plekken.
je kunt merken en zien dat alles naar de zee verwijst het tij , zelfs in Dublin en Cork is er eb en vloed in de rivier en alles ruikt naar de zee, wat wij overigens heerlijk vinden.
Aangekomen in een B&B, heerlijk geen stapelbed! en wat een ruimte en rust! Zo'n Hostel is heel gezellig je ontmoet allerlei nationaliteiten en veel jongelui (ook ouwelui) en je kunt je eigen potje koken is wat voordeliger,
Ton zag alweer verdachte figuren rond lopen die zich veel om de jonge meisjes bekommerden en vond dat maar niks , volgens mij was hij jaloers want hij mag zelf ook graag bij de jongelui de grapjas uithangen wat ook wel heel leuk was hoor het voordeel is dat iedereen je kent als je vertrekt en met z'n allen staan ze je dan uit te zwaaien van (opluchting)misschien? we hebben trouwens prima motorweer 18 graden en een beetje bewolkt jullie zitten met een hittegolf geloof ik ,wel een beetje minder voor de werkenden onder ons nou sterkte ermee .nou wij gaan Killarney eens in ja inderdaad even eten Judith, je weet toch dat dat onze liefste bezigheid is? Morgen de Ring of Kerry rijden en de DIngle Peninsula, ik heb er zin in .groetjes Thea

• 20 Juli 2016 - 19:46

Henk:

Ja...de Ring of Kerry, veel plezier.

• 25 Juli 2016 - 10:37

Fia & Jan:

hoi Ton & Thea

Wilde vanmorgen even bijlezen maar naar (Van Cork naar...)heb ik niets meer binnen gekregen kan dat kloppen? tot nu toe hebben jullie het prima naar de zin. Het zonnetje schijnt volop in Nederland hopelijk ook in Ierland en Schotland. Geniet ze groetjes van ons

• 25 Juli 2016 - 10:37

Fia & Jan:

hoi Ton & Thea

• 26 Juli 2016 - 11:00

Marjon:

Ha mam,

wat leuk dat jij ook een stukje mocht schrijven! Heerlijk die zilte zeelucht en op de motor ruik je alles ook zo goed! Sowiezo veel leuker als met de auto, nog los van de smalle weggetjes :-) Ik kan het me helemaal voorstellen dat jullie het gezellig hebben in de jeugdherbergen. Ze vinden jullie natuurlijk superstoer op de motor! Heel veel plezier nog. Dikke zoen vanuit zonnig Amersfoort.